پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:16 - 1395/10/11

ذوب‌آهن نتوانست هت‌تریک کند

تراکتور، ترمز ذوب آهن را کشید/سکته با شلیک نوری!

تراکتورسازی با شکست ذوب آهن به فینال جام حذفی راه پیدا کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، تیم های ذوب آهن  اصفهان و تراکتورسازی تبریز در چهارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 120 دقیقه با برتری 3بر2 شاگردان امیر قلعه نویی خاتمه پیدا کرد و آنها راهی دیدار پایانی شدند.

گل اول این دیدار در دقیقه 44 از روی یک شوت از راه دور برای تیم ذوب آهن توسط احسان پهلوان زده شد. در دقیقه 88 فرزاد حاتمی روی ارسال محمد ایرانپوریان با یک ضربه سر محکم کار را به تساوی کشاند و بازی به وقت اضافه کشیده شد.

در اوقات تلف شده و در دقیقه 92 محمد ابراهیمی روی یک حرکت انفرادی گل دوم و پیروزی بخش تراکتور را وارد دروازه محمدرشید مظاهری کرد اما این پایان کار نبود و بن سون در دقیقه 119 از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند اما در یک اتفاق جالب و باور نکردنی محمد نوری در دقیقه 120 با یک شوت والی از پشت محوطه جریمه تراکتورسازی را 3بر2 پیش انداخت تا به فینال جام حذفی برسد.

مرتضی تبریزی از ذوب آهن در دقیقه 70 و کرار جاسم از تراکتورسازی در دقیقه 111 از سوی حسین زرگر با کارت قرمز جلسه شدند و از زمین بیرون رفتند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین